Ja Jūs vēlaties saņemt preces piegādi ar kurjeru, vēlamies pievērst Jūsu uzmanību svarīgiem jautājumiem. Mēs rūpējamies par katru klientam nosūtīto preci, taču, diemžēl, ceļā var gadīties neparedzētas situācijas, tāpēc laicīgi vēlamies informēt par Jūsu tiesībām. Kad kurjers piegādās Jums sūtījumu, pievērsiet uzmanību tam, vai iepakojums nav bojāts. Ja pamanīsiet, ka iepakojums ir deformēts, saplēsts vai citādi bojāts, Jums ir tiesības:
- Kurjera klātbūtnē vizuāli novērtēt sūtījuma iepakojuma stāvokli;
- Pieprasīt kurjeram sastādīt aktu par bojājumu;
- Atteikties no šī sūtījuma saņemšanas.
Apstiprinot sūtījuma saņemšanu, parakstot dokumentus vai citādi, Jūs apstiprināt, ka preces saņemšanas brīdī prece bija kārtībā. Pirms sūtījuma saņemšanas apstiprināšanas, lūdzu, pārliecinieties, ka tas tiešām tā ir.
VĒRŠAM UZMANĪBU!
- pandēmijas laikā saņēmēja dokumenti netiek pārbaudīti;
- pakas saņēmējam par sūtījuma saņemšanu nav jāparakstās;
- par apliecinājumu sūtījuma saņemšanai kalpos kurjera pakalpojuma sniedzēja sistēmā saņemtais pakalpojuma pieprasījums no saņēmēja vai telefonsarunas ieraksts vai cits kurjera pakalpojuma sniedzēja izstrādātais apliecinājums.
Piegādes termiņš, ja prece ir pieejama uz vietas noliktavā, parasti ir 1-2 darba dienas kopš pirkuma veikšanas brīža. Ja prece ir pieejama tikai uz pasūtījumu, piegādes termiņu var apskatīties preces kartiņā sadaļā “Preces pieejamība veikalos”. Piegādes termiņus var noskaidrot arī zvanot mums pa tālr. +371 66778899, rakstot mums uz e-pastu [email protected], vai izmantojot online konsultantu rdveikals.lv vietnē.