Preces nevar atgriezt 14 dienu laikā, ja:
- patērētājs ir atvēris iepakojumu un / vai sabojājis preču aizsargplombu, kas personīgās higiēnas dēļ netiek pieņemts atpakaļ. Piemēram: elektriskā zobu birste, epilators, elektriskais bārdas trimmeris, matu griezējs, elektriskā matu griešanas mašīna, ātrvāres katls, ausīs ievietojamas audio austiņas, Bluetooth austiņas, alkometri un citi līdzīgi produkti.
- preces ātri bojājas vai drīz beigsies to derīguma termiņš;
- patērētājs ir atvēris audio, video ieraksta, datorprogrammas vai spēles iesaiņojumu. Tāpat tas attiecas arī uz izsaiņotu tiešsaistes spēles apmaksas kartiņu vai interaktīvās televīzijas abonementu.
SIA “MK TRADE” informē, ka gadījumā, ja prece tiek pasūtīta speciāli pircējam un tās cena pārsniedz 5000 (pieci tūkstoši) euro, pirkums tiek noformēts tikai RD Electronics veikala telpās (klātesot pircējam), iemaksājot 10% priekšapmaksu. Gadījumā, ja pircējs pirms preces piegādes ir atteicies no preces, priekšapmaksa netiek atmaksāta. Pirms visas pirkuma maksas samaksas pircējs pārliecinās par preces kvalitāti un atbilstību tā vēlmēm. Uz šāda veida pirkumiem neattiecas 14 dienu atteikums.
Saņemot preces no kurjera pārliecinieties par to, ka iesaiņojums nav bojāts.
Ja ir bojājumi, obligāti norādiet tos preču pieņemšanas aktā, kas atrodas pie kurjera.
SVARĪGI: ja preces iesaiņojuma defekts netiks fiksēts pieņemšanas aktā - preces saņemšanas brīdī, vēlāk mēs nevarēsim izskatīt Jūsu pretenzijas par iesaiņojuma un tajā esošās preces bojājumiem. Ja prece ir saņemta bojātā iesaiņojumā un NAV sastādīts akts, tad to var nepieņemt atpakaļ, ja Jūs nolemsiet no tās atteikties 14 dienu laikā.
ĻOTI SVARĪGI: ja iesaiņojums nav bojāts, bet, to atverot Jūs ieraudzījāt, ka:
- precei ir ārējie bojājumi (piemēram, sasists ekrāns vai korpuss);
- trūkst detaļu, kuras ir norādītas komplektācijā (piemēram, blenderim trūkst smalcinātāja naža, klēpjdatoram nav lādētāja),
tad trīs dienu laikā pēc preces saņemšanas Jūs varat izteikt mums pretenziju un izmantot atteikuma tiesības. Visas pretenzijas, kas tiks iesniegtas pēc šī termiņa, netiks izskatītas.
Papildu informācija – pa tālruni +371 66165555 vai rakstot ziņu uz elektronisko pastu
[email protected]. Vairāk par pretenzijām un patērētāja tiesībām lasiet
šeit.