Akcijas Jaunumi Preču piegāde un apmaksa Noderīga informācija Par uzņēmumu Kontakti
|
|


Noderīga informācija Preces atgriešana un garantija Kā atgriezt preci? Informācija par patērētāja atteikuma tiesībām

Kādos gadījumos es varu atgriezt preces veikalam?

Preces atgriešana bez iemeslu paskaidrošanas ir iespējama 15 dienu laikā pēc pirkuma (mūsu kompānijā). Šim nolūkam, lūdzu, uzrakstiet iesniegumu brīvā formā, kurš adresēts mūsu uzņēmumam - SIA “MK TRADE” (juridiskā adrese Buļļu iela 51c, Rīga, LV-1067), un nosūtiet uz elektronisko pastu pieteikums@mktrade.lv.

Pēc tam prece ir jānosūta atpakaļ vai jānodod mums jebkurā RD Electronics veikalā bez neattaisnotas vilcināšanās.

Papildu informācija pa telefonu +371 66165555 vai, rakstot ziņu uz elektronisko pastu klientuserviss@rdveikals.lv.

Kādos gadījumos preces var atgriezt 15 dienu laikā?

Jums ir tiesības atteikties no šā līguma 15 dienu laikā, neminot iemeslu.

Atteikuma tiesības beidzas pēc 15 dienām, sākot no dienas, kad Jūs vai trešā persona, kuru Jūs norādījāt vai pilnvarojāt saņemt preci, paziņojot pasūtījuma ID, un kas nav pārvadātājs, saņēmāt preci savā lietošanā.

Lai izmantotu atteikuma tiesības, Jums, to precīzi formulējot (piemēram, vēstulē, kas nosūtīta pa pastu vai elektronisko pastu), ir jāinformē mūs par šo lēmumu: SIA “MK TRADE”, juridiskā adrese Buļļu iela 51c, Rīga, LV-1067, telefona numurs +371 66165555, elektroniskais pasts: pieteikums@mktrade.lv.

Lai būtu ievērots atteikuma tiesību termiņš, ir pietiekami nosūtīt savu iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu līdz to darbības termiņa beigām.

Kādos gadījumos preces nevar atgriezt 15 dienu laikā?

Preces nevar atgriezt 15 dienu laikā, ja:

· patērētājs ir atvēris iesaiņumu precei, kurai veselības un higiēnas iemeslu dēļ to darīt nedrīkst. Piemēram, elektriskā zobu birste, depilators, elektriskais bārdas trimeris, matu trimeris, elektriskā matu griešanas ierīces, multivāres katls, ausīs ievietojamas austiņas, Bluetooth austiņas un citas līdzīgas preces. Šis noteikums ir spēkā pat gadījumā, ja ir atvērts šo preču iesaiņojums vai / un ir bojāta aizsargplomba;

· patērētājs ir iznīcinājis vai būtiski sabojājis preces iesaiņojumu;

· preces ātri bojājas vai drīz beigsies to derīguma termiņš;

· patērētājs ir atvēris audio, video ieraksta, datorprogrammas vai spēles iesaiņojumu. Tāpat tas attiecas arī uz izsaiņotu tiešsaistes spēles apmaksas kartiņu vai interaktīvās televīzijas abonementu.

Saņemot preces no kurjera, lūdzu, pārliecinieties par to, ka iesaiņojums nav bojāts!

Ja ir bojājumi, obligāti norādiet tos preču pieņemšanas aktā, kas atrodas pie kurjera!

SVARĪGI: ja iesaiņojuma defekts netiks fiksēts pieņemšanas aktā preces saņemšanas brīdī, vēlāk mēs nevarēsim izskatīt Jūsu pretenzijas par iesaiņojuma un tajā esošās preces bojājumiem. Ja prece ir saņemta bojātā ieisaiņojumā un NAV sastādīts akts, tad to var nepieņemt atpakaļ, ja Jūs nolemsiet no tās atteikties 15 dienu laikā.

ĻOTI SVARĪGI: ja iesaiņojums nav bojāts, bet to atverot Jūs ieraudzījāt, ka:

1. precei ir ārējie bojājumi (piemēram, sasists ekrāns vai korpuss);

2. trūkst detaļu, kuras ir norādītas komplektācijā (piemēram, blenderim trūkst smalcinātāja naža, klēpjdatoram nav lādētāja),

trīs dienu laikā pēc preces saņemšanas Jūs varat izmantot atteikuma tiesības un izteikt mums pretenziju. Visas pretenzijas, kas ir iesniegtas pēc šī termiņa, izskatītas netiks.

Papildu informācija – pa tālruni +371 66165555 vai, rakstot ziņu uz elektronisko pastu klientuserviss@rdveikals.lv.

Vai man tiks atgriezta visa nauda, kuru es samaksāju par preci un piegādi?

Jā, tiks atgriezta.

Ja Jūs atteiksies no preces, mēs atmaksāsim visu no Jums saņemto naudu, tostarp izdevumus par piegādi (izņemot papildu izdevumus, kuri ir radušies, Ja jūs izvēlējāties piegādes veidu, kurš nav vislētākais no mūsu piedāvātajiem piegādes standarta veidiem), bez neattaisnotiem kavējumiem un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc tās dienas, kad mēs tiksim informēti par Jūsu lēmumu atteikties no konkrētās preces.

Atmaksa tiks veikta, izmantojot to pašu apmaksas veidu, kuru Jūs izmantojāt sākotnējā darījumā, ja nav izteikta skaidra piekrišana citam apmaksas veidam.

Jebkurā gadījumā saistībā ar šo atmaksu no Jums netiks iekasēta samaksa Mēs varam aizturēt maksājumu līdz brīdim, kamēr saņemsim preci atpakaļ, vai arī, kamēr Jūs uzrādīsiet apstiprinājumu tam, ka preces ir nosūtītas atpakaļ, atkarībā no tā, kura darbība ir izpildīta ātrāk.

Pievērsiet uzmanību tam, ka:

· preci ir nepieciešams nosūtīt atpakaļ vai arī nodot mums jebkurā RD Electronics veikalā bez neattaisnotiem kavējumiem un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 15 dienas pēc dienas, kad Jūs paziņojāt mums par savu lēmumu atteikties no šī līguma. Termiņš būs ievērots, ja Jūs izsūtīsiet preces atpakaļ līdz 15 dienu termiņa beigām;

· Jums būs jāsedz tiešie izdevumi, kas saistīti ar preces atgriešanu. Maksimālie izdevumi var sasniegt 22 EUR;

· Jūs esat atbildīgi par preces vērtības samazināšanos, ja preces ir lietotas citiem mērķiem, kas nav saistīti ar tās īpašībām. Piemēram, prece ir bojāta tehniski un vizuāli, lietota un / vai nolietota (prece vai tās komponente, daļa) vairāk nekā par 5%, piemēram, tādas preces kā smaržas, tualetes ūdens, toneri, kartridži, krēmi, neuzlādējami akumulatori, baterijas, kafijas automātu dzirnaviņas, putekļu sūcēju putekļu savācēji, citas līdzīgas preces un to daļas;

· patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu laikā, kad ir spēkā atteikuma tiesības (tostarp par pilnu un nevainojamu iesaiņojuma saglabāšanu).

*Lejupielādēt informāciju par preces atgriešanu var šeit
**Atteikuma veidlapas paraugu 
šeit

Sudzību izskatīšanas kārtība

Sūdzība tiks izskatīta 15 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi. Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risinašanu, norādot vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju, iesnieguma iesniegšanas datumu; strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.
Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:
  1. http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
  2. http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze

 
 
Salīdzināšanai atlasītas 0 preces
Salīdzināt atlasītās preces
Iztukšot
Preču piegāde un maksāšanas veidi | Kur jūs varat saņemt preces